Csomagcsere

Információk az árucsere menetéről:

Amennyiben a termék vagy mérete nem megfelelő, a következő lehetőségek közül választhatsz:

kivéve: Fürdőruhákat higéniai okokból nem cserélünk és nem veszünk vissza

Felhívjuk figyelmed, hogy telephelyünkön személyes átvételre, cserére illetve visszaküldésre nincs lehetőség!

Árucsere futárral:

Amennyiben a rendelésed az átvételétől számított 14 napon belül van, úgy a termékeket GLS futárszolgáltatással cseréljük.

A kívánt cseretermékeket egy új megrendelésként rendeld meg az oldalon, a megjegyzés mezőben megadva:

- az eredeti rendelésed számát

- a cserélni kívánt termék nevét, cikkszámát és méretét

(Ebben segítségedre lehet az e-mailen automatikusan küldött visszaigazolás és/vagy a kapott számla.)

A szállítási módok közül válaszd a csomagcsere szállítási módot.

A kiszállítás előtt készítsd össze a csomagot:

- ellenőrizd  a ruhafüggő(k) meglétét

- a terméket/termékeket helyezd vissza az eredeti márkajelzéses csomagolásba

A csomagolást a futár biztosítja, az új csomagon lévő tasakban elhelyezve. Amikor a futár megérkezik a cserével, vedd ki a tasakból a futárzacskót, csomagold be, és add át neki a csomagot! A visszaküldés adatait (címke, cím stb) mi egyeztetjük a futárral.

Természetesen amennyiben árkülönbözet keletkezik, úgy a  különbözet hozzáadódik az utánvét összegéhez, vagy az ügyfélszolgálatunk utalja vissza a bankszámládra a cserecsomag beérkezésétől számított 3 munkanapon belül.

 A cseretermék díja értékhatártól függetlenül: 1.490,- Ft.

Ez tartalmazza a kiszállítás és visszaszállítás költségét.

Csere csomagvisszaküldéssel: 

Amennyiben a megrendelésed az átvételétől számított 14 napon túl van, minden esetben neked kell visszajuttatnod a terméket hozzánk. A csomag visszaküldés címünkre: Wild Sport Kft 8621 Zamárdi Rétföldi u 21/a.

Kérlek, töltsd ki a számlával együtt kapott vásárlói tájékoztató hátoldalát, és mellékeld a csomaghoz! Ameddig a visszaküldött csomag beérkezik raktárunka a  kívánt cseretermékeket egy új megrendelésként rendeld meg az oldalon, a megjegyzés mezőben megadva a visszaküldött termék nevét, cikkszámát és méretét, melyben segítségedre lesz a kapott számla.

A szállítási módok közül válaszd a futárszolgálat szállítási módot. Természetesen amennyiben nem azonos termékre cserélsz és árkülönbözet keletkezik, úgy a  különbözetet ügyfélszolgálatunk utalja vissza a bankszámládra!

Amennyiben olcsóbb terméket választottál úgy a fennmaradó összeget levásárolhatod az áruházban. Kérjük, amennyiben rendelkezel levásárolható összeggel, úgy a megrendelés megjegyzés rovatában jelezd a korábban kapott jóváíró számlának a számával feltüntetve.

Csak megfelelő csomagolásban visszaküldött, sértetlen árut áll módunkban visszavenni, amit még nem vettél használatba!

A visszaküldött terméknek, abban az állapotban kell lennie, ahogy megkaptad. Természetesen kicsomagolhatod, felpróbálhatod. A visszaküldött áru sértetlenségét munkatársunk ellenőrzi. Ha a terméket használatba vetted, illetve nem tudod, sérülésmentesen visszajuttatni ügyfélszolgálatunknak, akkor nem áll módunkban visszavenni azt.

Ha a csomag átvételekor sérülést találsz a dobozon kérjük, rögtön az átvétel pillanatában jelezzed a futárnak, akivel kárjegyzőkönyvet kell felvenni. Jegyzőkönyv hiányában nem tudunk szállítást érintő reklamációt elfogadni.

Bármilyen további kérdés esetén kérlek, hívd ügyfélszolgálatunkat a

+36 70-931-4810 es telefonszámon, vagy írj nekünk e-mailt a info@wildsport.hu címre!